3 Trend-uri în ecommerce

  • 5 minute citit
3 trend uri in ecommerce

Un raport realizat de una din cele mai importante agenții digitale (Lab.co.uk) spune: căutarea vocală, modelarea 3D și chatbots sunt cele mai importante tendințe în comerțul electronic. Exact despre aceste trei tendințe vom discuta - vor fi viitorul magazinului tău online!

Așadar, să analizăm fiecare dintre aceste trei tendințe și să vedem ce înseamnă ele pentru industria de comerț electronic în ansamblu.

Magazin online Sellfy: plătești doar pentru cât folosești - fără abonament lunar sau alte obligații. Ai 100 produse în magazin, plătești doar pentru 100 produse, nimic în plus! Fără taxe ascunse precum costuri adiționale pentru numărul de comenzi!


{{TIER_CALC}}

1. Căutarea vocală

Căutarea vocală există de ceva vreme dar a fost nevoie de lansarea Amazon Echo și Google Home pentru a aduce cu adevărat această tehnologie în prim-plan.

Din ce în ce mai mulți oameni utilizează acum căutarea vocală în mod regulat, iar pentru unii dintre aceștia, dispozitivul lor face aproape parte din familie (chiar și în România, chiar dacă nu exagerat de mult).

Cercetări recente efectuate de Comscore au sugerat că 50% din toate căutările online vor fi căutări vocale.

Google a clasificat diferite situații în care oamenii folosesc căutarea vocală, cum ar fi "vreau să știu" și "vreau să cumpăr", numindu-le colectiv micro-momente.

Un bun principiu director pentru mărci este să fie prezente pentru toate micro-momentele din parcursul consumatorului, nu doar atunci când cineva este gata să cumpere.

2. Modelare 3D

Datorită capacităților din ce în ce mai bune ale browserelor și a puterii de procesare pe partea clientului (laptop, telefoane, tablete), clienții se pot bucura acum de experiențe mult mai bogate și interactive.

Modelarea 3D este folosită de tot mai multe companii de comerț electronic pentru a prezenta produsele sau pentru a oferi o perspectivă mai profundă.

Atunci când este bine realizat, acest lucru poate duce la o implicare mai mare din partea clienților, la o mai mare memorabilitate și poate contribui la creșterea conversiilor.

Privind despre progresele înregistrate în tehnologia de modelare 3D:

Pe lângă creșterea realității augmentate și virtuale, începem să vedem tot mai multe exemple ale acestor modele atractive, împreună cu noi experiențe interactive front-end folosite pentru a se diferenția de concurență și a se conecta cu consumatorii.

3. Chatbots

Poate că inteligența artificială este uneori supraestimată dar roboții de chat sunt ceva care merită cu siguranță o privire și pe care îl vedem din ce în ce mai des.

Pentru prima dată în ultimii ani, aplicațiile de mesagerie au depășit rețelele sociale în ceea ce privește numărul de utilizatori activi.

Această tendință de adoptare înseamnă că există o mulțime de oportunități de a ajunge în fața utilizatorilor - capitalizând asupra locului unde se află în prezent atenția lor. Chatbots pot fi parte integrantă a acestui demers.

Primul pas este să analizăm parcursul clienților pentru a vedea unde am putea câștiga prin automatizarea unor elemente ale experienței.

Inteligența artificială specializată, concepută pentru a face un singur lucru foarte bine, este cea mai eficientă activitate din domeniul chatbots în prezent, incluzând exemple precum recunoașterea facială, oferirea de sfaturi sau găsirea și comandarea unui produs.

Spune și prietenilor tăi despre articol

Articole similare

Diverse