Magazin alimente: Cum deschizi un magazin alimentar (în 8 pași)

  • 17 minute citit
magazin alimente

Un lucru este sigur: oamenii vor avea întotdeauna nevoie de hrană.

Magazinele de alimente (sau magazinele alimentare) sunt locul perfect pentru a vă aproviziona cu alimentele esențiale pentru o săptămână. Sunt convenabile, clienții știu ce vor primi și, datorită cererii de articole de zi cu zi, deschiderea unui magazin alimentar este o idee excelentă pentru oricine dorește să înceapă propria afacere.

Deși marile lanțuri domină industria băcăniilor, există încă loc pentru ca băcăniile mici și independente să prospere. 

Localnicii preferă adesea magazinele locale, iar micile magazine alimentare care oferă produse esențiale, cum ar fi alimente, articole de uz casnic și articole de curățenie, își pot croi drum în țesătura unei comunități. De asemenea, magazinele mici oferă produse locale unice, pe care marile magazine nu le au.

Dar nu vă puteți decide pur și simplu să deschideți o băcănie, să găsiți o locație și să sperați că va fi bine. Aveți nevoie de un plan de acțiune și de un proces de urmat. Acest articol de blog vă va ghida prin procesul de deschidere a unei mici băcănii în opt pași clari, astfel încât să puteți deschide o afacere de care să fiți mândru.

8 pași: Cum să deschizi un mic magazin alimentar

Unii oameni clasifică magazinele alimentare ca fiind supermarketuri mici. Dar este mult mai mult decât atât. Magazinele alimentare stochează adesea produse care se adresează unor comunități specifice. De exemplu, dacă aveți nevoie de chorizo pentru a face un fel de mâncare mexicană autentică, îl veți găsi la o mică băcănie mexicană și nu la un lanț mare de magazine alimentare.

Magazinele alimentare mici se pot poziționa mai bine pentru a-și schimba inventarul pentru a se potrivi nevoilor cumpărătorilor din cartierele lor. De exemplu, clienții mai tineri, cu preocupări sociale, au tendința de a face cumpărături de mai multe ori pe săptămână. În loc să facă cumpărături săptămânale, aceștia doresc un loc de unde să poată cumpăra ingrediente pentru mesele lor și să reducă risipa.

Acum că am stabilit că un mic magazin alimentar nu este un mini-supermarket, cum procedați pentru a deschide unul?

O vom împărți în opt pași simpli:

  • Creați un plan de afaceri.
  • Determinați costurile de pornire și costurile curente.
  • Alegeți o structură de afaceri.
  • Configurați conturile bancare ale afacerii dumneavoastră.
  • Obțineți permisele, licențele și asigurările necesare.
  • Achiziționați echipamentul de care aveți nevoie.
  • Investiți într-un sistem modern de punct de vânzare (POS).
  • Comercializați-vă magazinul și stabiliți-vă brandul.
  • Continuați să citiți pentru a afla cum să faceți din magazinul dvs. un succes!

1. Creați un plan de afaceri

Nu reușiți să planificați, planificați să eșuați. Este un clișeu vechi, dar încă este adevărat.

Aveți nevoie de un plan de afaceri clar, simplu și de calitate pe care l-ați cercetat temeinic și pe care îl veți executa pentru a vă deschide magazinul cu succes. Planul tău de afaceri începe ca o fotografie a magazinului tău așa cum este în mintea ta și unde va fi peste ani.

Planul dvs. de afaceri ar trebui să includă:

  • Un rezumat executiv: O introducere și un rezumat al fiecărei secțiuni a planului dumneavoastră. Oferiți o scurtă prezentare generală a industriei alimentare și a modului în care vă încadrați pe piață. Includeți o analiză a industriei și tendințele pieței.
  • Tipul de magazin pe care doriți să îl deschideți: Sunteți un magazin alimentar tradițional sau vă veți adresa unei nișe sau unei comunități specifice?
  • Analiza clienților: Ce segmente de clienți veți deservi? Studenții universitari și cei din generația baby-boomers doresc lucruri diferite de la un magazin alimentar și vor răspunde diferit la marketing și promoții. De asemenea, luați în considerare venitul mediu al cartierului dumneavoastră, vârsta medie și numărul de locuitori.
  • Analiza concurenței: Care sunt concurenții dvs. direcți și indirecți? Ce întreprinderi se află pe o rază de opt kilometri? Și cum vă puteți diferenția? Gândiți-vă la avantajul dvs. competitiv.
  • Planul de marketing: Concentrează-te pe propunerea ta unică de valoare. De exemplu, locația dvs. ar putea fi perfectă pentru cei care fac naveta dimineața în apropierea gării. Decideți strategiile de promovare și de stabilire a prețurilor.
  • Planul de operațiuni: Care vor fi orele de deschidere și de ce personal veți avea nevoie pentru a funcționa în mod optim? Cine face parte din echipa de conducere? Includeți aici repere și obiective.
  • Planul financiar: De unde vor proveni veniturile dvs. și de cât de multe investiții de capital veți avea nevoie? Includeți declarații de venituri, bilanțuri și declarații de flux de numerar.

Aceasta este o privire de ansamblu; va trebui să deveniți mai detaliat atunci când vă scrieți planul.

2. Determinați costurile de pornire și costurile curente

Nu lăsați nicio piatră neîntoarsă. Trebuie să luați în calcul toate costurile la care vă puteți gândi, astfel încât să nu aveți surprize după ce vă deschideți magazinul.

Costuri de deschidere - pregătirea locației, modificări și orice cheltuieli de care veți avea nevoie pentru a funcționa în primul an

  • Echipament de tejghea
  • Feronerie (rafturi, lăzi pentru alimente etc.)
  • Sistem POS
  • Inventarul inițial
  • Chirie și asigurare
  • Cheltuieli juridice pentru licențe și permise
  • Securitate

Nu uitați de costurile curente, inclusiv abonamentul la software, salariile angajaților, taxele și utilitățile.

3. Alegeți o structură de afaceri

Va trebui să înființați o entitate juridică. Alegerea dvs. are impact asupra expunerii dvs. fiscale și de răspundere. Familiarizați-vă cu legile și reglementările la nivel local, de stat și federal. Există diverse entități juridice, dar pentru micii proprietari de magazine alimentare, ne vom concentra pe trei:

  • Întreprinderea individuală - un singur proprietar. Proprietarul este 100% responsabil pentru afacere și răspunde în cazul în care sunt intentate procese împotriva companiei.
  • Societate în nume colectiv - două sau mai multe persoane contribuie cu bani, forță de muncă sau abilități și împart profiturile și pierderile afacerii.
  • Societate cu răspundere limitată (SRL) - proprietarii sunt numiți membri. Cele mai multe state nu limitează numărul de membri; printre membri pot fi persoane fizice, corporații și alte SRL-uri.

Fiecare are avantajele și dezavantajele sale, iar circumstanțele dumneavoastră ar putea dicta opțiunea pe care o alegeți. S-ar putea să doriți să intrați în afaceri cu cineva care împărtășește pasiunea de a deschide un magazin, iar dacă acesta este cazul, un parteneriat ar putea fi cea mai bună opțiune.

În calitate de proprietar unic, sunteți responsabil pentru tot. Aceasta este o presiune foarte mare de dus.

Un SRL ar putea fi cea mai bună opțiune pentru că vă protejează de răspundere dacă cineva vă dă în judecată magazinul.

Puteți evita plata impozitelor corporative și puteți fi impozitat doar pe profiturile realizate de fiecare proprietar, și nu există o structură fixă - astfel încât proprietarii pot lua decizii și pot conduce afacerea așa cum doresc.

NOTĂ: nu suntem profesioniști în domeniul fiscal sau financiar, așa că vă rugăm să vă consultați cu contabilul, contabilul sau expertul dvs. financiar pentru a determina care structură de afaceri este ideală pentru afacerea dvs. unică.

4. Configurați conturile bancare pentru afaceri

După ce v-ați înregistrat structura afacerii, obțineți un număr de identificare a angajatului (EIN) de la IRS. Apoi vă puteți înregistra pentru impozitele de stat și federale. Veți avea nevoie, de asemenea, de un cont bancar de afaceri. Magazinul dvs. are nevoie de un cont bancar și de credit dedicat pentru a vă proteja bunurile personale.

Creditul de afaceri vă poate ajuta să obțineți carduri de credit și alte finanțări în numele afacerii dumneavoastră, oferindu-vă rate mai bune ale dobânzii și linii de credit mai mari. De exemplu, un cont Net 30 vă ajută să stabiliți și să construiți un credit de afaceri. Puteți achiziționa bunuri și rambursa soldul în termen de 30 de zile.

În cele din urmă, înființați o contabilitate de afaceri. Nu vreți să supărați fiscul, așa că asigurați-vă că înregistrați diverse cheltuieli și venituri pentru a vă face viața mai ușoară atunci când depuneți declarația anuală de impozit.

5. Obțineți permisele, licențele și asigurările corecte

Fiecare stat are cerințe diferite privind licențele. Va trebui să verificați cerințele statului dvs. și să contactați Asociația pentru întreprinderi mici (SBA) din statul dvs. dacă vă blocați.

Mai mult ca sigur că veți avea nevoie de o licență de magazin alimentar cu amănuntul, de o licență pentru a vinde alcool (dacă intenționați să o faceți) și de permise de la Departamentul de Sănătate dacă serviți mâncare preparată.

Asigurarea de răspundere civilă generală vă protejează împotriva accidentelor din interiorul și din afara magazinului dvs. și vă protejează împotriva răspunderii pentru produse.

De asemenea, veți avea nevoie de o asigurare de compensare a lucrătorilor pentru a oferi asistență financiară și îngrijire medicală în cazul în care vreun angajat este rănit sau se îmbolnăvește ca urmare directă a muncii în magazinul dumneavoastră. 

6. Achiziționați echipamentul de care aveți nevoie

Vei avea nevoie de o mulțime de echipamente pentru a începe. Unele dintre achizițiile dvs. ar putea depinde de produsele pe care intenționați să le vindeți, dar, în general, acestea includ:

  • Unități de refrigerare și congelatoare
  • Vitrine de prezentare
  • Rafturi
  • Materiale de curățenie industrială
  • Semnalizare
  • Consumabile pentru mezeluri
  • Provizii pentru departamentul de mâncare preparată
  • Cărucioare și coșuri de cumpărături
  • Ambalaje pentru alimente și produse

Probabil că vă puteți gândi la mai multe. În orice caz, fiți pe deplin pregătiți.

7. Investiți într-un sistem POS modern

Un sistem POS modern și robust face ca gestionarea magazinului tău să fie mult mai ușoară.

Caracteristicile și beneficiile includ gestionarea inventarului, gestionarea angajaților și salarizarea acestora, un proces de plată simplificat, gestionarea furnizorilor, procesarea plăților, programe de fidelizare a clienților, imprimare de etichete personalizate, o bază de date de produse nelimitată și multe altele!

Cu cât puteți automatiza mai multe sarcini, cu atât mai mult timp și capacitate aveți pentru a vă concentra pe clienții dvs. și pentru a crea atmosfera pe care o doriți pentru magazinul dvs. Iar cu rapoartele încorporate, puteți urmări practic fiecare aspect al afacerii dvs.

8. Comercializarea magazinului și stabilirea mărcii

Decideți ce doriți să spună marca dvs. Vă veți concentra pe produse naturale și organice? Carnea și brânzeturile de proveniență locală? Poate doriți să serviți comunitățile din cartierul dvs. și să deschideți un magazin specializat. Aici este esențial un plan de afaceri cu o cercetare amănunțită a datelor demografice, a locației și a competitorilor. 

În orice caz, veți avea nevoie de un plan de marketing. În primul rând, alegeți un nume, un logo și orice alte active ale mărcii. Apoi, decideți cum vă veți promova magazinul. Puteți alege să vă concentrați asupra panourilor publicitare și a semnalizării. Poate că veți împărți pliante sau veți organiza un concurs pe rețelele de socializare pentru a crea un buzz în jurul deschiderii dvs. grandioase. Poate că veți încerca toate cele de mai sus!

Înscrieți-vă la Google My Business, Yelp și alte directoare de afaceri pentru a colecta recenzii.

De asemenea, ați putea crea un magazin online și ați putea încuraja clienții să se înscrie la buletinul dvs. informativ. Odată ce aveți o listă de e-mail, puteți trimite cupoane și reduceri relevante clienților, puteți începe un program de recomandare și puteți crea programe de fidelizare.

Există diverse modalități de a vă comercializa magazinul. Aflați cine sunt clienții dvs. și mergeți să îi găsiți.

Spune și prietenilor tăi despre articol

Articole similare

Magazinul meu