Cum să transformi un client într-un abonat

  • 7 minute citit
transformare client abonat

Marketing-ul prin email este încă relevant, chiar și acest an! Ba mai mult, are cea mai ridicată rată de conversie!

Este o modalitate excelentă de a comunica cu clienții tăi și de a te asigura că trimiți mesajul potrivit la momentul potrivit.

Mulți proprietari de afaceri noi se concentrează pe atragerea clienților în magazin, dar un abonat este la fel de important deoarece este deja un client existent căruia poți să-i vinzi - poate fi un lead pentru o vânzare sau cineva de la care să testezi produse noi sau de la care să primești feedback.

Așadar, hai să aflăm care este diferența dintre un client și un abonat și cum să îl transformăm pe unul în celălalt.

{{TOC}}

3 modalități de a transforma un client într-un abonat

Vom discuta despre 3 modalități principale care ne pot ajuta să transformăm un client într-un abonat!

Deschide-ți un magazin online Sellfy: plătești doar pentru cât folosești - fără abonament lunar sau alte obligații. Ai 100 produse în magazin, plătești doar pentru 100 produse, nimic în plus! Fără taxe ascunse precum costuri adiționale pentru numărul de comenzi!


1. Optimizează-ți magazinul online

Cel mai bun moment pentru a obține noi abonați este atunci când aceștia sunt cel mai mult implicați în magazinul tău online, iar cele mai bune două locuri pentru a le atrage atenția sunt pagina de destinație și pagina de plată.

Prezența unui formular de abonare (în cazul în care lipsește) poate încuraja clienții să se aboneze în timp ce navighează în maghazinul tău online.

Poate fi util să-ți informezi clienții ce vor primi atunci când aceștia se înscriu. Ar putea fi actualizări de produse, acces la oferte și promoții, etc.

De asemenea, poți adăuga o căsuță la checkout care să permită clienților să se aboneze în timp ce finalizează o comandă. Opțional, ai putea să-i anunți printr-un mic text că trebuie să finalizeze comanda pentru ca preferința lor de abonare să fie înregistrată - ar putea avea un dublu impact: abonare + întărirea ideii de a finaliza comanda (majoritatea se răzgândesc).

2. Oferte exclusive, cupoane sau reduceri

Ofertele și reducerile sunt stimulente excelente pentru a ajuta la transformarea clienților în abonați. Le poți adăuga în email-urile de confirmare după ce un client a făcut o achiziție sau într-un formular de înscriere la newsletter. A-ți anunța clienții că vor primi un stimulent este una dintre cele mai bune modalități nu numai de a-i face să devină abonați, ci și să fie clienți care revin.

Iată o listă completă a diferitelor tipuri de oferte, cupoane și reduceri:

  • Transport gratuit
  • Procent din valoarea totală a comenzii
  • Sumă fixă din valoarea totală a comenzii
  • Cadou pentru o comandă cu o valoare mai mare de X lei
  • Cumperi X, primești Y (gratuit sau cu discount)

Având un magazin online Sellfy, reducerile pot fi aplicate automat sau cu ajutorul unui cod de reducere.

3. Buton de înscriere pe canalele de socializare

Mulți clienți își urmăresc magazinele preferate de unde fac cumpărături pe rețelele de socializare pentru a afla despre actualizări de produse, noutăți, vânzări viitoare, evenimente și multe altele.

Nu lăsa aceste canale să treacă neobservate deoarece sunt oportunități de a converti clienții în abonați. Evidențiază formularul de înscriere.

Pe Instagram poți utiliza Linktree pentru a include mai multe linkuri în biografia contului. Acest lucru permite setarea unui singur link care direcționează vizitatorii către un formular de înscriere pentru lista ta de email.

În mod similar, poți include un buton call-to-action pe pagina Facebook a magazinului tău, pentru a vă încuraja adepții să se înscrie și ei ca abonați.

Concluzie

După cum observi, nu este deloc complicat însă va trebui să aloci puțin, din timpul tău prețios, pentru a face aceste lucruri mărunte.

Din păcate, astfel de lucruri mărunte ne consumă dar uneori chiar trebuie să le facem. Partea bună este că odată făcute, rămân făcute!

Spune și prietenilor tăi despre articol

Articole similare

Marketing