Trendul transformării digitale în 2024

  • 3 minute citit
trendul transformarii digitale

În acest articol, vom analiza câteva date cheie despre transformarea digitală, importanța acesteia pentru experiența clienților și strategia digitală.

Sunt multe definiții ale transformării digitale iar una din ele este: procesul de utilizare a tehnologiilor digitale pentru a crea noi – sau pentru a modifica procesele de afaceri, cultura și experiențele clienților noi – sau pentru a modifica existente – pentru a satisface cerințele în schimbare ale afacerii și ale pieței.

Comerțul electronic este un bloc cheie în această definiție, și anume: diferite metode de vânzare cu amănuntul ajutate de tehnologia digitală. Sau mai simplu spus "internet". Așadar, acest articol cuprinde anumite statistici cheie privind transformarea digitală.

Aceste statistici pe care le vom explora împreună, includ rezultatele și beneficiile principale ale strategiilor de transformare digitală și modul în care pandemia a crescut gradul de conștientizare și a schimbat mentalitatea antreprenorilor cu privire la transformarea afacerii.

Transformarea digitală generează venituri

Deloitte ne oferă câteva statistici dintr-un sondaj care arată legătura dintre organizațiile digitale mature și performanța financiară.

Respondenții unor organizații avansate din punct de vedere digital au raportat o creștere a veniturilor și marje de profit mai mari în comparație cu organizațiile mai puțin avansate digital.

digitial-maturity

Beneficiile unei strategii de transformare digitală

Respondenții studiului Deloitte menționat anterior au fost rugați să aleagă cele mai mari beneficii ale transformării digitale.

Cei din organizațiile mature din punct de vedere digital au fost mult mai probabil să evidențieze beneficiile legate de creștere, cum ar fi costuri mai mici pentru lansarea produselor și achiziția de clienți, creșterea valorii clienților și creșterea vânzărilor.

beneficii transformare digitala

→   Cum vinzi online mancare, produse alimentare?

Cum a afectat pandemia mentalitatea față de transformarea digitală

Statisticile sugerează că izolarea a adus nevoia de transformare digitală. Comerțul online în pandemie a avut o accelerare accentuată, vizibilă la niovel global!

Brand-urile care anterior se bazau pe puncte de vânzare fizice au simțit nevoia acută de a se extinde în mediul online. Spre exemplu, brand-urile de lux au fost cele care s-au extins online cel mai târziu.

Odată cu această extindere în mediul online, modalitatea de lucru a fost complet regândită, astfel încât oamenii au avut posibilitatea de a lucra de la distanță (de acasă).

transformare digitala in izolare

Maturitatea experienței clientului

Un obiectiv cheie al transformării digitale este de a crea cea mai bună experiență posibilă pentru clienți în mediul digital.

Raportul Adobe Digital Trends constată că doar 48% dintre companii se consideră avansate în ceea ce privește experiența clienților.

ACest sondaj arată faptul că, companiile care se evaluează ca fiind "foarte avansate" în ceea ce privește experiența clienților sunt de aproape trei ori mai multe șanse să-și fi depășit obiectivele de afaceri.

cx maturitate

Statistici de transformare digitală: dimensiunea pieței

Piața serviciilor de transformare digitală valora 1,18 trilioane de dolari în 2019 și se preconizează că va ajunge la 2,3 trilioane de dolari până în 2023.

transformare digitala piata

Creștere rapidă a interacțiunilor digitale

Statisticile McKinsey arată că interacțiunile digitale cu clienții (vânzări online, servicii online, etc.) au crescut rapid în acest an, din necesitate.

Cele mai multe interacțiuni cu clienții la nivel global au fost efectuate prin canale digitale în iulie 2020, comparativ cu 36% cu doar câteva luni înainte.

interactiuni

Concluzie

Oricine poate observa că întreaga structură a societății a fost schimbată odată cu apariția pandemiei. Și s-ar putea să nu mai scăpăm de acest virus niciodată, să fie tot timpul prezent (mai mult sau mai puțin).

Cu siguranță că în viitor aproape toate companiile vor fi prezente în mediul online. Probabil acest lucru va duce la reglementări agresive, chiar abuzive (din partea guvernelor).

Guvernele întotdeauna controlează totul - introduce accize acolo unde piața are mare cerere, introduce impozite pe aproape orice poate exista pe numele tău, etc. Vina este a noastră pentru că acceptăm, la nivel global! Cuvântul "libertate" este doar un cuvânt!

Așadar, ești pregătit pentru această transformare digitală?

Spune și prietenilor tăi despre articol

Articole similare

Diverse